Poštovné a doprava

Zboží je odesíláno v rozmezí 1 - 14 pracovních dnů od přijetí objednávky nebo po připsání platby na náš účet. U malých lehkých zásilek bude poštovné upraveno.

Při objednávce nad 2.500,- Kč nebude poštovné účtováno*.

Při převzetí poškozeného balíku uplatněte reklamaci na příslušné dodací poště do 24 hodin. Pokud možno takový balík vůbec nepřebírejte a rovnou na poště reklamaci vyřiďte. Zásilku je nutné na poštu dopravit kompletní. Při nejasnostech je Vám k dispozici informační centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Zboží je možné převzít také na provozovně v Bílovicích u Uherského Hradiště po předchozí mailové domluvě. Zboží je třeba zaplatit předem na bankovní účet 2100174875/2010.

* Poštovné zdrama je platné pro objednávky zasílané v rámci České republiky. Pro objednávky zasílané na Slovensko platí zvýhodněná cena poštovného viz. obchodní podmínky.

Nabízíme Vám tyto způsoby doručení a plateb:

 Způsob doručení:

Česká pošta - standardní balík po České republice

Zboží je doručeno Českou Poštou, obvykle do 48 hodin od expedice.
Cena: 99,– Kč

Česká pošta - standardní balík na Slovensko

Cena: 280,– Kč

Osobní odběr

Zboží je možno přebrat na adrese naší provozovny po zaplacení převodem na účet.
Cena: 0,– Kč

 

Způsob platby:

Převodem na účet

Převodem na náš účet číslo 2100174875/2010
Příplatek ČR: 0,– Kč 
Příplatek SR: 130,– Kč

Dobírkou

Platba při předání zásilky. (U dobírky na Slovensko pozor na poplatky, které vybírá Slovenská pošta!)
Příplatek ČR: 40,– Kč; 
Příplatek SR: 60,– Kč